عمومی

  • تابلوسازی چیست

    تابلوسازی چیست؟

    تابلوسازی یا بیلبورد، یکی از روش‌های برجسته تبلیغاتی است که در میادین، عبورگاه‌ها، بزرگراه‌ها و نیز در محل‌های کسب و کار نصب می‌شود و به صورت عمومی قابل مشاهده است. این روش تبلیغاتی به طور چشم‌گیری در زمینه توسعه و انتشار یافته و از نظر عمومی، تابلوسازی دیگر به عنوان هزینه محسوب نمی‌شود، بلکه به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای کسب و کار در نظر گرفته می‌شود. تابلو و تابلوسازی یکی از ابزارهای اساسی برای جذب توجه می‌باشد. تابلوهای نصب شده در ورودی مغازه‌ها به شما کمک می‌کنند که بیشتر دیده شوید و در صورتی که نکات اساسی در ساخت تابلو توسط تابلوساز رعایت شود، تبلیغ ویژه و مؤثری برای کسب و کار شما به حساب می‌آید که باعث افزایش نرخ دیده شدن و شناخته شدن شما می‌شود. کیفیت، زیبایی و نورپردازی مناسب تابلو تأثیر زیادی در جذب مشتری خواهند داشت. تابلوسازی به انواع مختلفی نظیر تابلوسازی چلنیوم، فلکسی، ال ای…

    بیشتر بخوانید »
  • پشتیبانی VoIP - بهترین راه برای تسریع در VoIP

    پشتیبانی VoIP – بهترین راه برای تسریع در VoIP

    با پیشرفت فناوری‌های ارتباطی، روش‌های جدیدی برای برقراری تماس‌های تلفنی پدید آمده است. یکی از این روش‌ها که در سال‌های اخیر بسیار محبوبیت یافته است، VOIP است. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها، مزایا و معایب، فناوری‌های استفاده شده، نحوهٔ کارکرد و کاربردهای VOIP در تجارت و دیگر حوزه‌ها خواهیم پرداخت. [lwptoc depth=”2″] مقدمه VOIP مخفف Voice over Internet Protocol است و به معنای انتقال صدا از طریق اینترنت است. این فناوری امکان برقراری تماس‌های تلفنی را با استفاده از شبکهٔ اینترنت فراهم می‌کند. VOIP در مقایسه با تماس‌های تلفنی سنتی ارزانتر و کارآمدتر است. تعریف VOIP VOIP به صورت آنالوگ به دیجیتال کانورت می‌شود و سپس به صورت بسته‌های داده از طریق اینترنت ارسال می‌شود. در مقابل، در یک تماس تلفنی سنتی، صدا به صورت آنالوگ از طریق شبکهٔ تلفنی ارسال می‌شود. VOIP از استانداردهایی مانند SIP (Session Initiation Protocol) و RTP (Real-time Transport Protocol) برای برقراری و انتقال…

    بیشتر بخوانید »
دکمه بازگشت به بالا