سرخط خبرها
خانه / مقالات آموزشی / آنالیز و بهینه سازی سایت / روش های افزایش ترافیک سایت

روش های افزایش ترافیک سایت

روش های افزایش ترافیک سایت - تبلیغات - سئو-مدیریت مشتری

افزایش ترافیک سایت و هدایت کردن بازدیدکننده هدفمند به سمت سایت شما، فروش شما را افزایش خواهد داد. گرچه باید این نکته را در نظر داشته باشید که افزایش ترافیک به تنهایی ضامن موفقیت سایت شما نخواهد بود. ترافیک سایت شما زمانی برای شما مفید است که در درجه اول ترافیک هدفمند باشد و در مرحله بعد بتوانید ترافیک سایت خود را به مشتری تبدیل کنید.

 

روش های افزایش ترافیک سایت

  • سئو : بدون شک بهترین روش افزایش ترافیک سایت استفاده از تکنیکهای سئو است، زیرا این روش در دراز مدت هزینه بسیار کمی دارد و بازدید کننده هدفمند را به سمت سایت شما هدایت می کند، به همین جهت بیشترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

  • تولید رسانه اجتماعی : تولید رسانه اجتماعی و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی می توانید بازدید قابل توجهی را به سمت سایت شما هدایت کند. بخصوص اگر از تکنیکهای بازاریابی ویروسی در آن استفاده شود. تولید رسانه اجتماعی موثر می تواند بازدید بسیار مناسبی را به سمت سایت شما هدایت کند.

 

  • تبلیغات اینترنتی: تبلیغات اینترنتی روش های بسیار گسترده و زیادی دارد، مانند دریافت بازدید از طریق بنر، لینک های تبلیغاتی، پاپ آپ، لینکهای خبری، برندسازی اینترنتی و… شما بر اساس هدفی که دنبال می کنید می توانید بهترین روش را انتخاب کنید.

 

  • نگهداری بازدیدکنندگان قبلی سایت: قطعا اگر مطالب مفیدی در سایت تولید کنید و از ابزارهای مناسب برای نگهداری بیننده در سایت خود استفاده کنید مانند ایمیل و پیامک، این روش موثرترین روش از بین روش های قبلی است و می تواند به فروش شما نیز کمک بسیار زیادی بکند.

این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از هرگونه تبلیغات اینترنتی باید نقاط ضعف و مشکلات سایت خود را برطرف سازید و سپس اقدام به افزایش ترافیک سایت بکنید تا بازدهی لازم را از این کار بگیرید. افزایش بازدیدکننده به تنهایی نمی تواند موفقیت سایت شما را تضمین کند و قبل از این مرحله باید محتوای مناسب، گرافیک مناسب و چیدمان مناسب در سایت خود داشته باشید. کارشناسان ما در تمام مسیر همراه شما هستند و مشاوره های لازم را به شما خواهند داد.

 

کیفیت گرافیک سایت، سرعت لود شدن صفحات و چیدمان سایت به گونه ای که به ساده ترین شکل ممکن کاربر به اطلاعاتی که میخواهد دسترسی پیدا کند و از طرف دیگر رنگبندی سایت او را آزار ندهد. در واقع برای افزایش ترافیک سایت می تواند بر روی دو گروه از مخاطبین برنامه ریزی کرد :

  • بازدیدکنندگان جدید
  • بازدیدکنندگان برگشتی (افرادی که برای بار دوم به بعد به سایت شما مراجعه می کنند)

قطعا هزینه نگهداری بازدیدکنندگان برگشتی کمتر از هدایت بازدیدکنندگان جدید به سایت است. بنابراین حتما بر روی تولید محتوای مناسب و کیفیت سایت خود کار کنید. زیرا در عمل هر چقدر هم از روش های مختلف مانند گوگل و تبلیغ در سایت های دیگر بازدید بگیرید اما نتوانید آنها را حفظ کنید در دراز مدت نتیجه ای نخواهید گرفت.

هرگز به دنبال افزایش بازدید سایت از طریق روش های غیر معمول و فریب آمیز نباشید زیرا نه تنها ارزشی به سایت شما اضافه نخواهد کرد بلکه برای شما هزینه پهنای باند نیز تولید می کند و در دراز مدت نیز هیچ نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

درباره ی حسین میرشاهی

نرم افزار خوانده و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار است.به دنیای تکنولوژی علاقه‌زیادی دارد. عکاسی، فیلم و کتاب بیش‌تر اوقات فراغت‌اش را پر می‌کنند. از سال 1392 در مطبوعات و رسانه‌های مختلف فعالیت کرده است. او عقیده دارد در هرکجا که بیشترین سطح از تکنولوژی موج می‌زند همیشه راه‌هایی برای ابتکارهای نو وجود دارد. به هنر مدرن علاقه دارد و آن را دریچه‌ای برای شناخت ذهن و فکر انسان می‌بیند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *